23 Ocak 2010 Cumartesi

Tanrı'ya Mektup

Dünya çok sıkıcı bir yer oldu tanrım. Daha dün Deniz Radmınsız bir EnBiEy maçı izlemektense eski bilyelerimi saymayı tercih ettim. Tamı tamına 276 tane saydım. Yeğenlerim gene bilyelerimi aşırmışlar. Bu kez kayıp sayısı on yedi. Çocukların git gide bana benziyor olmaları tehlikeli. Önlerinde daha çok yol var, benim sabıka kaydım 260 misket.

Geçen hafta yolda dinlemek için empeüç pileyırımda Hababam Sınıfı filminin saundtırekini ararken yolun kenarına park etmiş kocaman bir arabaya 80km/saat hızla küüüt diye dokunduruverdim hafifçe! Trafik polisi kazanın saçmalığını düşünürken ben ona çocukken araba kullanmayı çarpışan arabalarda öğrenmeyi nasıl başardığımı anlatmaya çalışıyordum. Hiç kimse sürücü kursuna, benim çarpışan arabalara verdiğim kadar para vermemiştir herhalde.

Artık İstanbul'daki lahmacunlar bile temiz tanrım. Bu Uğur Dündar belasıyla cezalandırman için ne yaptık ki biz? Ablamın canı lahmacun çekmiş.. Götürdüğüm kebapçıdaki garsona lahmacunları neden böyle temiz yaptıklarını, eskiden sokakta yediğimiz lahmacunların neyinin eksik olduğunu sorduğumda yüzündeki ifade turşu tadındaydı. “Teşekkür ederim, salatalık turşusuna gerek kalmadı, kaldırabilirsin.” dediğimde midemin neden ekşidiğini ablamın da anladığını sanmıyorum..

Tanrım neden annemin “Aaaa oğlum bak bu bilmem kimin kızı. Ne kadar güzelleşmiş! Bebekliğini bilirim ben bunun.. Çok da hamaratmış, tü tü tü maşallah..” diyerek tanıştırdığı her kızın adı Hayırlı, soyadı Kısmet oluyor? Dünyada aynı kafa kağıdına sahip kaç tane kız olabilir ki? Hele ki Maykıl Ceksın'ın bile evlendiği 'bu dünya' da.

Az önce Soni firmasına bir imeyıl gönderdim. PıleySiteyşın için saklambaç oyunu yazmalarını rica ettim. Cevabı merakla bekliyorum, bir cevap verme gereği duyarlarsa tabi..

Büyük yeğenim bütün gün, aralıksız Kauntır Sıtrayk oynuyor. O, oyun başladığı gibi beş – bir almaya çalışırken ona çocukken elektrik borularıyla attığımız kağıt kurşunların nekadar keyif verici olduğunu anlatmak fazlasıyla zor.

Bütün gün sıkıldıktan sonra TiViyi açıp biraz eğleneyim diyorum ama yüzlerce kanalın bir tanesi bile Susam Sokağı'nı yayınlamıyor artık. Kumanda yerine sağ işaret parmağımla protesto ediyorum TiViyi. Kararan ekranda gördüğüm 'ben' 15-20 yıl daha büyümüş meğerse..

Yazımın sıkıcılığından sakın ola şikayet etme tanrım. Hiç acımam, bir günümü dakikası dakikasına yazarım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder