17 Eylül 2009 Perşembe

Bayram ile aile reaksiyona girer mi?

Bayram günlerinde aile daha aktif olmakla birlikte bulduğu her akrabayla reaksiyona girebilmektedir. Bayramın 1. günü saat ilerlemeye başlayıp da aile büyümeye başlayınca bendeki sterik etkisini göstermeye başlar. Saatler geçtikçe daha inaktif olan bu çocuk ananesinin baklavasıyla yeniden etki gücünü arttırmak suretiyle bayramın 2. ve 3. gününü geçirebilmektedir..

Bu akşam bayram yolculuğu var memlekete.. 1 hafta sonra şekerlerle dönerim.

Herkese İyi bayramlar.. Çocuklara şeker vermeyenleri bayramdan sonra sıra sopası beklerrr..

Hoşçakalın.

2 yorum:

  1. ımmmmm bayram baklavası annem yapar bir iki güne kadar.
    Ben sevmiyorum öyle kalabalık aile ortamlarını.Eskiden severdim cunku kimse yapmacık degildi.şimdi ise alaturka..

    Notumsu : şekerleri cocuklugumdaki gibi ceplerime doldurup gezmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ben de ağzıma doldurup yemek istiyorum =D

    YanıtlaSil